joi, 11 noiembrie 2010

8. Aratati ca Ali, sau ca si camilele sale?


8. Aratati ca Ali, sau ca si camilele sale?
In apropierea Sfinxului era un insotitor de camile. Mie nu prea-mi plac camilele. Arata ca un cal care a fost realizat de catre un comitet. L-am privit pe om pentru un limp. $i am observat ca nu avea deloc client! si totusi zambea. M-am indreptat spre Ali si 1-am intrebat: " Cum merge afacerea cu camile?" El a raspuns: "Nu prea. Trebuie sa zambesc din greu." - "De ce?", 1-am intrebat? "De multe ori clientii se indreapta spre camile. Atunci, eu incerc sa le vand o plimbare cu camila in jurul piramidelor. Dar camila mea se uita atat de urat la ei, incat turistii spun: "Ei bine, va trebui sa ne mai gandim la asta... poate mai tarziu". Hei, dar el avea aceeasi problema pe care o aveam si eu \ranzand Asigurari de Viata; si clientii mei spuneau mereu ca "trebuie sa se mai gandeasca".
Probabil camilele fac o prima impresie neplacuta, pentru ca nu le place deloc faptul ca acei turisti vor sa se urce in spatele lor si sa navigheze pe "corabia desertului", - ceea ce probabil este foarte evident. "Sincer, Domnule, credeti-ma, am incercat totul pentru a le face pe camilele mele sa arate ceva mai prietenos, dar nimic nu a functional" - a spus Ali. "Singurul lucru care functioneaza un pic este ca eu sa zambesc."
Exercitiu: S-a intamplat vreodata sa aratati ca si camila lui Ali?